W 2020 roku Polską gospodarkę spotkało to co było nieuniknione i spodziewane od dłuższego czasu. Po latach kiedy firmy niemal bez wysiłku mogły rosnąć, pozyskując pośrednio lub bezpośrednio pieniądze, które polski rząd bez namysłu pompował w konsumentów, nastały gorsze czasy. Wiele firm zostało odciętych od klientów z dnia na dzień i jeśli nie potrafiły sobie z tym poradzić już pozwalniało pracowników lub zakończyło swoją działalność czekając na lepsze czasy.
[czytaj więcej→]Zarządzanie i bezpieczeństwo firmowe
COVID-19 w firmie - Jak uchronić firmę przed spadkiem przychodów?
Czy potrzebuję Systemu CRM?
Systemy CRM mogą być użytkowane samodzielnie, jako odrębne moduły lub stanowić aplikację w zintegrowanym systemie zarządzania firmą. Głównym zadaniem systemu zarządzania relacjami z klientem jest wspieranie procesu sprzedaży poprzez właśnie relacje z odbiorcami. Dzięki zmniejszeniu dystansu miedzy firmą z jej klientami kontakt jest o wiele bardziej satysfakcjonujący dla obu stron, co z kolei ułatwia komunikację.
[czytaj więcej→]