ul. Wspólna 3

41-200 Sosnowiec

Pon - PiÄ…t

9:00 - 17:00

530-877-776

biuro@nmsilesia.pl

Czy potrzebujÄ™ Systemu CRM?

Systemy CRM mogÄ… być użytkowane samodzielnie, jako odrÄ™bne moduÅ‚y lub stanowić aplikacjÄ™ w zintegrowanym systemie zarzÄ…dzania firmÄ…. GÅ‚ównym zadaniem systemu zarzÄ…dzania relacjami z klientem jest wspieranie procesu sprzedaży poprzez wÅ‚aÅ›nie relacje z odbiorcami. DziÄ™ki zmniejszeniu dystansu miedzy firmÄ… z jej klientami kontakt jest o wiele bardziej satysfakcjonujÄ…cy dla obu stron, co z kolei uÅ‚atwia komunikacjÄ™.

Czy potrzebujÄ™ Systemu CRM?
Spis treści:

Jak obsÅ‚ugiwać wiÄ™cej klientów?

W praktycznie każdej firmie, niezależnie od branży w której dziaÅ‚a, najistotniejszy jest klient. Jego satysfakcja z jakoÅ›ci produktów oraz obsÅ‚ugi przekÅ‚ada siÄ™ na chęć skorzystania z oferty przedisiÄ™biorstwa. Dlatego też misjÄ… każdej firmy powinno być, dbanie o zadowolenie klientów poprzez proponowanie najwyższej jakoÅ›ci produktów i usÅ‚ug.

Bardzo ważnÄ… rolÄ™ odgrywajÄ… również relacje pomiÄ™dzy firmÄ… a jej odbiorcami, zarówno potencjalnymi jak i tymi już pozyskanymi. ZarzÄ…dzanie takimi relacjami jest procesem dość skomplikowanym, aczkolwiek rynek oferuje nam wiele pożytecznych rozwiÄ…zaÅ„ w postaci programów lub aplikacji dla firm. Aplikacjami pozwalajÄ…cymi na zarzÄ…dzanie relacjami z klientem sÄ… nasze systemy CRM.

DostÄ™pne sÄ… w postaci wygodnych w obsÅ‚udze programów komputerowych o przyjaznym dla użytkowników interfejsie.

Swoje cele program realizuje poprzez szereg narzÄ™dzi, pozwalajÄ…cych zarówno na nawiÄ…zywanie jak i utrzymywanie satysfakcjonujÄ…cych relacji z odbiorcami. Systemy CRM sÄ… niezwykle elastyczne, co pozwala dopasować nam konkretne narzÄ™dzie do potrzeb danego przedsiÄ™biorstwa.

MaÅ‚ym firmom polecane sÄ… prostsze programy, typu miniCRM. PozwalajÄ… one na sprawne zarzÄ…dzanie niewielkÄ… bazÄ… klientów tak, aby każdy odbiorca czuÅ‚, że jest dla firmy wyjÄ…tkowy. WiÄ™kszym przedsiÄ™biorstwom polecane sÄ… bardziej rozbudowane systemy.
Co daje wdrożenie w firmie systemu CRM?

Przede wszystkim pozwala na stworzenie nowoczesnej i funkcjonalnej bazy odbiorców, w której znajdować siÄ™ bÄ™dÄ… wszelkie informacje, istotne z punktu prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci. Spis taki może obejmować zarówno dane personalne klientów, jak również historiÄ™ ich kontaktów z firmÄ…: dokonane zakupy, zaleganie z pÅ‚atnoÅ›ciami czy skÅ‚adane reklamacje.

Korzystanie z systemu CRM pozwala na usystematyzowanie akcji, jakie kierujemy do klientów. DziÄ™ki kompleksowej bazie danych wiemy, do którego klienta wysÅ‚ać ponaglenie do zapÅ‚aty, a do jakich odbiorców skierować ofertÄ™ promocyjnÄ…. Można także przeprowadzać segmentacjÄ™ odbiorców i tym samym dopasowywać ofertÄ™ do ich preferencji i oczekiwaÅ„.

Wszelkie, przeprowadzone akcje mogÄ… być nastÄ™pnie oceniane pod kÄ…tem ich efektywnoÅ›ci. DziÄ™ki systemom CRM można dowolnie rozbudować sekcjÄ™ kontaktu z klientem, wpisujÄ…c do bazy zarówno jego adres jak i mail, numer telefonu czy faks. DziÄ™ki prowadzeniu takiego zestawienia o wiele Å‚atwiej jest analizować informacje o klientach.

Systemy CRM sprawdzajÄ… siÄ™ także znakomicie jako narzÄ™dzia wsparcia dla sektora marketingowego i planowania sprzedaży. PozwalajÄ… bowiem na efektywne planowanie zadaÅ„ w sektorze marketingu pod kÄ…tem oczekiwaÅ„ odbiorców. Możliwe jest też tworzenia tak zwanych zaÅ‚ożeÅ„ sprzedażowych, majÄ…c na uwadze preferencje klientów. Wiele firm nie wyobraża sobie dziÅ› funkcjonowania bez nowoczesnego systemu CRM, wspierajÄ…cego wiele dziaÅ‚ów w przedsiÄ™biorstwie oraz pozwalajÄ…cego na jeszcze bardziej nowoczesne i efektywne zarzÄ…dzanie.

530-877-776