530 877 776
biuro@nmsilesia.pl
O nas

Kampanie AdWords – New Media Silesia

Tworzeniem kampanii Google AdWords zajmujemy się niemal od momentu ich powstania bo już od 2009 roku. Obecnie mamy za sobą ukończonych kilkaset kampanii i wpłaconych setki tysięcy złotych, które podniosły sprzedaż naszych klientów o kilka milionów złotych. Potwierdza to nasze umiejętności w zakresie tej reklamy. Prowadzimy bardzo skuteczne kampanie reklamowe, oparte o wszelkie strategie pozyskiwania klientów oraz budowania wizerunku marki (zadbamy o jakość reklam, strony docelowej, sensowność strategii reklamowej, zmierzymy rezultaty naszych prac).

W naszym zespole pracują specjaliści Google AdWords. Regularnie szkolimy siebie, a także prowadzimy szkolenia z działań marketingowych dla naszych Klientów.

 Dlaczego Google AdWords będzie dla Ciebie skutecznym narzędziem marketingowym?

Jest to bardzo rozbudowany system reklamowy, a jednocześnie prosty w mierzalności efektów. Umożliwia Tworzenie zindywidualizowanych kampanii pod kątem potrzeb reklamodawcy.

Umiejętnie prowadzona kampania w Google Adwords pozwoli nam:

1. Maksymalnie zwiększyć zasięg reklam

Sieć Google to wszelkie miejsca, w których mogą się pojawiać reklamy. Są to wyszukiwarki, portale, strony branżowe, blogi oraz oczywiście wszystkie produkty (Google Maps, Gmail, Blogger i YouTube). Firma Google mieści się w czołówce pod względem zasięgu swoich reklam.

 2. Dotrzeć bezpośrednio do potencjalnych Klientów

To bardzo ważne! Możliwości kierowania reklam do grup docelowych w systemie AdWords są bardzo szerokie. Choć zastosowanie ich w praktyce tak, by rzeczywiście były skuteczne to niezwykle trudny proces, to wysiłek ten może przynieść niewiarygodne rezultaty. Reklamy można kierować pod kątem lokalizacji, wieku czy nawet zainteresowań użytkowników, przede wszystkim skupiając się nawybieranych przez nich słów kluczowych.

3. Zoptymalizować wydatki na kampanie

Bardzo elastyczne formy płatności są dopasowane do tej unikalnej formy rekalmy. Umożliwia tobardzo dokładny pomiar skuteczności pod kątem założonych celów kampanii. Mogą Państwo płacić m.in. za kliknięcia lub wyświetlenia (co polecane jest jednak głównie dla większych firm przy budowaniu wizerunku). Podpowiemy Państwu jaką formę płatności wybrać i jak określić stawki słów kluczowych.

4. Mierzyć efekty

AdWords to przede wszystkim możliwość dokładnego mierzenia skuteczności kampanii. Rzetelna i obiektywna interpretacja wyników statystyk pozwala na systematyczne optymalizowanie działań, by zmaksymalizować zyski.
Efekty z prowadzenia kampanii AdWords są widoczne zaraz po włączeniu reklam. Każda realizowana kampania jest dla nas nowym wyzwaniem i do każdej z nich podchodzimy indywidualnie. Wierzymy, że tylko taka perspektywa pozwala się rozwijać i optymalizować zyski naszych Klientów.

 Ile to kosztuje?

Opieramy się na bardzo prostej koncepcji finansowania kampanii AdWords. Opłaty za tworzenie kampanii uzależnione są od budżetu, który klient chce przeznaczyć na reklamę i zawrzeć je można w dwóch wariantach

 

Budżet do 2000zł/mc Budżet powyżej 2000zł/mc

maksymalna ilość fraz - 30

maksymalna ilość reklam -10

maksymalna ilość fraz - bez ograniczeń

maksymalna ilość reklam - bez ograniczeń

Koszt: 250zł Koszt: 15% budżetu lub indywidualna stawka

 W cenie obsługi Adwords znajdują się:

  • edycja oraz tworzenie reklam według wytycznych klienta,
  • edycja oraz dodawanie słów kluczowych według wytycznych,
  • opracowanie kierunku strategii marketingowej - maksymalizacja liczby: wyświetleń, kliknięć, pozycji na tle innych reklmodawców,
  • analiza i dopasowanie budżetu dziennego i miesięcznego,
  • analiza stawek za kliknięcie i dopasowanie ich do strategii,
  • analiza strony docelowej i określenie jej poprawek,
  • wprowadzenie drobnych zmian w stronie internetowej klienta, jeżeli jest to możliwe.