Czy Google Moja Firma to dobra forma reklamy?
Bardzo często, zdarza mi się słyszeć od klientów powyższe pytanie. Oczywiście jednoznaczna odpowiedź nasuwa się sama, jednak postarajmy się zglębić problem nieco bradziej.
Bardzo często, zdarza mi się słyszeć od klientów powyższe pytanie. Oczywiście jednoznaczna odpowiedź nasuwa się sama, jednak postarajmy się zglębić problem nieco bradziej.
Bardzo często, zdarza mi się słyszeć od klientów powyższe pytanie. Oczywiście jednoznaczna odpowiedź nasuwa się sama, jednak postarajmy się zglębić problem nieco bradziej.
Kiedy zakłada się stronę internetową, dużą wagę przywiązujemy do nazwy domeny, trochę mniejszą do umiejscowienia serwera. Wraz ze zmianą przepisów takich jak RODO czy np. wytycznych Google dowiadujemy się o innych również istotnych elementach pomocnych przy funkcjonowaniu witryny.
Jak obsługiwać więcej klientów?
Masz dość wysyłania setek maili z przypomnieniami? Odbierania tysięcy maili z nieposegregowanymi danymi od klientów?
Naucz swoich klientów porządku, a sam otrzymaj dane w formie prostej do edycji i przetwarzania.
Standardowy klient wchodzi na stronę Twojego sklepu, dodaje do koszyka produkty, uzupełnia formularz swoimi danymi, po czym klika "Zapłać" i... co dalej? Co w tym momencie dzieje się z jego zamówieniem, gdzie wędruje i w jaki sposób zapisuje się ono w Twoim sklepie internetowym?
Po kliknięciu "Zapłać" system sklepu:
Co zrobić z firmą w czasie Pandemii? Zamykać czy próbować ją ratować? Czy dzięki rządowi uda się uchronić firmę przed bankructwem? A może warto usprawnić spływanie płatności?